Ieşeni BATJOCORIŢI de firma de telefonie Orange. Inspectorii CJPC au trecut la sancţiuni

8
2339

Tot mai mulţi ieşeni se plâng de serviciile de proastă calitate oferite de firma de telefonie mobilă Orange SA. Mai mult, aceştia mai susţin că ori de câte ori merg pentru a solicita explicaţii, angajaţii companiei îi tratează cu indiferenţă. Astfel, numai de la începutul acestui an, la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Iaşi s-au înregistrat 186 reclamaţii privind firma de telefonie Orange. Printre principalele aspecte semnalate se numără neaducerea la conformitate a telefoanelor defecte, plata taxei de reziliere a contactului înainte de expirarea perioadei minime contractuale, dar şi modificările contractelor fără ca beneficiarul serviciilor să fie înştiinţat din timp. “Am încheiat un contract împreună cu membrii familiei cu Orange după ce mi s-a spus că putem comunica gratuit în reţea chiar dacă suntem plecaţi din ţară. Oferta mi s-a părut avantajoasă, dar minunea nu a durat mult. La scurt timp am primit toţi membrii familiei câte un mesaj prin care nu s-a adus la cunoştinţă că acea ofertă nu mai este valabilă şi vom fi taxaţi pentru fiecare convorbire purtată în roaming. Practic ei au încălcat contractul. Au motivat că am stat mai mult în afara ţării”, s-a plâns reporterilor Jurnalului Iaşean (www.jri.ro) Valentin Hlihor, ieşean ţepuit de Orange. Potrivit reprezentanţilor CJPC, de la începutul anului şi până în prezent au fost aplicate cinci sancţiuni: două avertismente şi trei amenzi în valaore totală de 6000 lei. Toate aceste sanţiuni au fost date pentru readucerea la conformitate în 15 zile a produsului defect, neoperare cerere de reziliere, nerestituire contravaloare telefon sau înlocuire şi neluarea în calcul poliţa de asigurare a telefonului defect.

loading...

Comentarii:

8 COMENTARII

  1. Am fost și eu client Orange pentru o opțiune cu minute și sms nelimitate în rețea, 150 de min naționale, internet nelimitat de la 9 la 17+150 de MB, plăteam 7 euro. De 9 luni sunt portat la DIGI și am 5 abonamente pe 5 nr de telefon diferite și plătesc 2,8 euro pe fiecare abonament. În abonament beneficiez de minute nelimitete nationale și în rețea, 1000 minute Internaționale, 50 GB de internet la viteze 4G și LTE, sau 10 GB de internet la viteză 3G, dacă termini cei 50 GB respectiv 10 GB viteza de internet este redusă de la 150 la 50, dar tot ai, se va încărca puțin mai greu dar nu vei simți o diferență uriașă; SMS-urile sunt 1 cent/mesaș, adică 1Euro(4,4 Lei)-100 mesașe. Factura mea lunară este cuprinsă între 15 și 22 de lei în funcție de câte SMS-uri dau. Semnalul este ok. Dacă nu ai semnal în rețeaua DIGI semnalul va fi preluat de către cei de la Vodafone fară a se percepe costuri suplimentare. Pretul unui abonament pentru un singur Nr de telefon este de 3,6 euro dar, poate scădea până la 2,8 pentru 1 abonament cu 5 nr de telefon. Factura, în cazul în care ai 5 abonamente, vine detaliată cu cât consum a fost pe nr respectiv si cât ai de plătit pe fiecare nr. de telefon.

  2. In alte tari precum Marea Britanie iti dau oferte cu telefoane de ultima generatie la abonamente de 40 de lire, iar daca facem o comparatie cu Romania acelasi abonament de 40 de lire iti iei gratis maxim un telefon de 300 de lire

  3. Da si eu m-Am săturat de ei si m-Am portat la vodafone. În secunda urmatoare m-a sunat o individa de la Orange sa imi ceara socoteală de ce am făcut asta adica era foarte agresivă verbal cred ca daca eram in fata ei ma pocnea.I-Am spus sa nu mai îndrăznească sa ma sune pentru ca eu banii îi dau vii vreau eu si i-Am închis telefonul. Un tupeu macabru.

  4. Am facut si eu abonament la ei… Cel la care am inchriat abonamentul m-a asigurat ca nu voi plati mai mult de 90 de lei. Factura insa nu a fost niciodata mai mica de 140 de lei.

  5. Inafara de toate are si un semnal f prost chiar in oras unde mai au antene la tara e varza fata de telecom !

  6. Am fost client orange peste 10 ani . De 5 ani am facut trecerea la RDS unde sunt mai mult decat multumit . Convorbiri in orice retea gratuite fara numar de minute iar in exterior 4000 minute . Mai bine de atat nu se poate .

  7. Am fost client prepay la orange mai bine de 10 ani , anul asta n-am mai suportat si m-am mutat la Vodafone , sunt satul de golaniile marca orange , dispare credit din senin , optiuni , cand suni la operatori te trimit la tehnic , cei de la tehnic recomanda sa vorbesti cu un operator …

Comments are closed.