BATJOCORĂ marca Telekom la Iaşi! Obligat să plătească pentru servicii de care nu beneficiază

2
1958

Un ieşean a ajuns la disperare din cauza „serviciilor” de proastă calitate oferite de compania Telekom. Telekom își dezamgeste clienții pe zi ce trece. Abonații companiei din orașe dar și din comune din Iaşi susțin că de cel puțin jumătate de an serviciile companiei sunt de cea mai proastă calitate. Cele mai multe reclamații sunt legate de Televiziune, telefonia mobilă şi și de internetul fix. Serviciile sunt repuse în funcțiune după zeci de reclamaţii şi nervi întinşi la maximum, apoi după două-trei zile cad din nou și povestea se reia de la capăt.

Este şi cazul ieşeanului Cătălin Răucescu, un ieşean care locuieşte la blocurile ANL, din zona Zimbru. Acesta stă de aproape o săptămână fără televiziune, telefonie şi internet. „Am abonament la Telekom. În repetate rânduri au fost defecțiuni care au durat câteva zile. Ce m-a deranjat cel mai mult este faptul că majoritatea au fost în zilele de la sfârșitul saptaminii: vineri, sâmbătă, duminică. Cu alte cuvinte am stat weekend-ul fără Tv și fără internet. M-am uitat pe pereți. Ultima dată, ultima sesizare am făcut-o pe data de 2 februarie adică vineri și eu nici în acest moment, adică 6 februarie, nu am semnal tv și internet. Vreau să reziliez contractul, dar datorită faptului că nu s-a scurs perioada contractuală minimă de 2 ani, prin contractul semnat mă obligă la plata de penalități. Eu înțeleg să nu achit aceste penalități deoarece nu este din vina mea. Sunt neserioşi şi nu mai vreau să fiu clientul lor! Voi depune sesizare şi la OPC”, a afirmat Cătălin Răucescu, client dezamăgit de compania Telekom.

Contactaţi de reporterii Jurnalul Ieşean (www.jri.ro), reprezentanţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Iaşi susţin că abia mai fac faţă valului de reclamaţii depuse împotriva operatorului Telekom. Numai anul trecut compania de televiziune, telefonie şi internet a fost sancţionată cu amenzi de peste 22.000 lei. „Avem foarte multe reclamaţii depuse împotriva acestui operator. Numai anul trecut au fost înregistrate 220 de reclamaţii privind serviciile oferite de acesta şi au fost date 22 de sancţiuni contravenţionale”, a menţionat Alexandru Hordilă, şeful CJPC Iaşi.

loading...

Comentarii:

2 COMENTARII

  1. Se procedeaza asa: La data expirarii contractului alegeti alt provider. Anuntati protectia consumatorului. Parerea mea: nu va servi la nimic, dar, mai tarziu, veti avea destule acte la dosar sa va refuiti cu ei si sa cereti daune. Mari.

  2. Eu nu reusesc sa scap de telefonul fix, pe care nu-l folosesc de ani de zile! Am sunat, am lasat mesaj! Sunt teribil de nerusinati!

Comments are closed.