UPC România îşi anunţă clienţii că le scumpeşte abonamentul

0
580

UPC România a început să îşi notifice clienţii că le scumpeşte abonamentele de cablu, începând cu luna noiembrie, motivând că modificarea tarifară reflectă creşterea semnificativă a costurilor de furnizare a serviciilor.

Clienţii care nu sunt de acord cu această scumpire au dreptul să denunţe unilateral contractul, în termen de 30 de zile de la data primirii notificării.

Dacă fac acest lucru în termenul dat, nu trebuie să plătească penalităţi sau despăgubiri. Tot ce trebuie să facă este să se prezinte în orice magazin UPC.

“Stimate client,

Dorim să vă informăm că, începând cu factura lunii noiembrie, preţul lunar al abonamentului dumneavoastră pentru codul de client *******, va creşte cu 3,50 lei (TVA inclus).

Această modificare tarifară reflectă o parte din creşterea semnificativă a costurilor de furnizare a serviciilor.

În conformitate cu prevederile articolului 51 alineatul (7) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 111/2011 privind comunicaţiile electronice, cu modificările şi completările ulterioare, în cazul în care nu sunteţi de acord cu această modificare, aveţi dreptul de a denunţa unilateral contractul, în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări, fără plata niciunor penalităţi sau despăgubiri. În acest sens, vă puteţi prezenta în orice magazin UPC pentru a depune cererea de reziliere”, arată notificarea primită de unii clienţi.

Cu toate acestea, reprezentanţii UPC nu au precizat dacă scumpirea le va fi aplicată tuturor clienţilor.

Contactaţi de profit.ro, ei au spus că majorarea ar fi aplicată doar anumitor segmente de clienţi, dar nu au detaliat care parte dintre clienţi.

loading...

Comentarii:

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here